تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زیست شناسی به صورت حضوری و آنلاین
در شیراز و سایر شهرهای استان فارس
09113354045
مشاوره اولیه رایگان است

گروه تخصصی

گروه خوش سرور به طور تخصصی در زمینه آموزش زیست شناسی فعالیت می کند.

آموزش تخصصی

گروه خوش سرور آمادگی دارد که تمامی مراحل آموزش و تحقیق را به طور حرفه ای به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهد.

انتخاب موضوع

گروه خوش سرور روش تدریسی به روز، متناسب با سلایق مخاطب و با پیشینه مناسب در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

مشاوره و رفع اشکال

گروه خوش سرور با تیمی تخصصی، تمامی مطالب مربوط به زیست شناس را به دانشجویان مشاوره می دهد.

ویراستاری

گروه خوش سرور از محققین برجسته زیست شناسی تشکیل شده و می تواند بهترین مشاوره را به بهترین نحو ارائه کند.

تهیه منابع

گروه خوش سرور کتب و مقالات فارسی و انگلیسی مورد نظر را برای محققین زیست شناسی فراهم می آورد.

 
 

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زیست شناسی به صورت حضوری و آنلاین
در شیراز و سایر شهرهای استان فارس
09113354045
مشاوره اولیه رایگان است

گروه تخصصی

گروه خوش سرور به طور تخصصی در زمینه آموزش زیست شناسی فعالیت می کند.

آموزش تخصصی

گروه خوش سرور آمادگی دارد که تمامی مراحل آموزش و تحقیق را به طور حرفه ای به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهد.

انتخاب موضوع

گروه خوش سرور روش تدریسی به روز، متناسب با سلایق مخاطب و با پیشینه مناسب در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

مشاوره و رفع اشکال

گروه خوش سرور با تیمی تخصصی، تمامی مطالب مربوط به زیست شناس را به دانشجویان مشاوره می دهد.

ویراستاری

گروه خوش سرور از محققین برجسته زیست شناسی تشکیل شده و می تواند بهترین مشاوره را به بهترین نحو ارائه کند.

تهیه منابع

گروه خوش سرور کتب و مقالات فارسی و انگلیسی مورد نظر را برای محققین زیست شناسی فراهم می آورد.

تماس بگیرید

09113354045

تدریس خصوصی زیست شناسی در شیراز

تدریس خصوصی زیست شناسی در شیراز: حرفه ای ترین و تضمینی ترین تدریس خصوصی و نیمه خصوصی درس زیست شناسی در شهر شیراز توسط گروه مهندس خوش سرور به شما عزیزان ارائه می شود. این گروه آمادگی دارد که خدمات تدریس درس زیست شناسی در اشکال خصوصی و نیمه خصوصی در تمامی مقاطع و آزمون ها از جمله کنکور سراسری را در شهر شیراز ارائه نماید. با توجه به اینکه زیست شناسی یکی از تخصصی ترین دروس در دوره دبیرستان و کنکور است، این درس نیازمند روش تدریس منحصر به فرد و کارآمد است تا دانش آموز بتواند به بهترین شکل ممکن آن را در ذهن نهادینه کند. گروه مهندس خوش سرور با بهترین دبیر های زیست شناسی در شیراز، که با جدیدترین روش های آموزشی آشنایی دارند، بهترین تجربه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زیست شناسی را در شهر شیراز برای شما رقم می زنند. برای مشاورۀ اولیه رایگان، با ما تماس حاصل فرمایید.

موضوعی جذاب
برای بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی، زیست شناسی موضوعی جالب است. این امر به ویژه صادق است اگر این دوره شامل آزمایشات آزمایشگاهی، سفرهای علمی و ارائه های گروهی باشد. با این حال، اطلاعات زیست شناسی ممکن است گاهی اوقات بسیار زیاد به نظر برسد. در نتیجه برای تثبیت اطلاعات، راه های مختلفی را باید به کار برد تا به کمک آن بتوان بین مطالب ارتباط برقرار کرد. به خصوص در سال های گذشته، سبک سوالات نشانگر این بود که باید داده ها را تجزیه و تحلیل و تفسیر کرد، از مهارت های استدلال استفاده کرد و دانش قبلی را که قبلاً خوانده شده است در موقعیت های جدید بکار گرفت. خوشبختانه، روش های زیادی برای مطالعه موثر زیست شناسی وجود دارد. نکات و تکنیک هایی که در موارد زیر شرح داده شده، مواردی هستندکه به دانش آموزان کمک می کنند تا مهارت های لازم را برای مطالعه مفیدکسب کنند و در آزمون های زیست شناسی و امتحانات نیز به خوبی عمل کنند.

از زمان کلاس به طور موثری استفاده کنید:
برای مطالعه زیست شناسی، باید اطلاعات دقیقی داشته باشید. برای جمع آوری این اطلاعات مطمئن شویدکه از وقت خود در کلاس درس یا آزمایشگاه حداکثراستفاده را می کنید.
• استراحت کافی داشته باشید، غذای مغذی بخورید تا هنگام ورود به مدرسه هوشیار و آماده یادگیری باشید.
• در همه کلاس ها شرکت کنید مگر اینکه دلیل بسیار مهمی برای از دست رفتن کلاس داشته باشید. اگر یک کلاس را از دست بدهید ، باید پی گیری کنید بدانید که چه مطالبی آموزش داده شده اند.
• تمام تکالیف مورد نیاز کلاس را انجام دهید.
• اگر درتکالیف مشخص شده خود خطایی داشتید، دریابید که جواب های صحیح کدامند یا چه اشتباهی انجام داده اید. از اطلاعات صحیح یادداشت بردارید.
• در کلاس از مطالب تدریس شده، یادداشت بردارید، حتی اگر از شما خواسته نشده باشد.آنچه معلم می گوید و بر روی تخته سیاه، تخته سفید و یا پروژکتور نشان داده می شود یادداشت بر دارید.
• اگر یادداشت ها و مطالب آموزش داده شده را درک نکردید از معلم خود تقاضا کنید که شما را مجددا راهنمایی بکند.او احتمالاً بسیار خوشحال خواهد شدکه شما در تلاش برای فهم مطالب هستید. افراد دیگری نیز اگر در رشته زیست شناسی مهارت داشته باشند، می توانند کمک شایانی به شما کنند.

نحوه ی یادداشت برداری:
• یادداشت های خود را در مورد اطلاعات و مطالبی که معلم درکلاس ارائه می کند، تکمیل کنید.
• اگر اطلاعات به سرعت ارائه می شوند، با نوشتن کلمات کلیدی و اصطلاحات، سرعت خود را نیز افزایش دهید تا از مطالب عقب نمانید. از اختصارات و نمادها استفاده کنید به شرط آنکه بدانید معنی آن چیست.
• حتماً یادداشت ها را بخوانید. ترجیحاً در روزی که آن ها را ایجاد کرده اید تا سریع تر مطالب را به یاد آورید.
• یادداشت ها را مرتب کنید تا خواندن آن ها آسان باشد.هرگونه شکاف در اطلاعات را پر کنید و هر چیزی که گیج کننده باشد را روشن کنید. منابع مرجع مانند کتاب های درسی و سایت های معتبر اینترنتی می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. درخواست شفاف سازی از معلم خود نیز می تواند کمک کننده باشد.
• وقتی یادداشت های شما دقیق هستند، مرتباً آن ها را بخوانید تا به شما در یادآوری اطلاعات کمک کند.

کتاب های درسی را به طور موثر بخوانید و استفاده کنید:
• به طور مرتب ازکتاب درسی خود استفاده کنید. بخشی را که مربوط به موضوع کلاس درس شما بوده و توسط معلم تدریس شده را با مراجعه به کتاب درسی و مطالعه مجدد آن در ذهن خود تثبیت کنید.
• یادداشت های خلاصه ای در مورد بخش های مهم متن بسازید. نکات مهم را در کتاب درسی برجسته کنید.
• تصاویر در زیست شناسی بسیار مهم هستند. نقشه ها، نمودارها، جداول، عکس ها و زیرنویس ها را با دقت مطالعه کنید.
• سعی کنید نمودار را با متن مرتبط کنید. این نمودارها قطعا به شما در درک بهتر متن کمک می کنند و همچنین درک مطالب را آسان تر می کنند. در کنار نمودارها و اشکال می توانید خلاصه ای از متن را بیاورید.
• آنچه را که در حاشیه ها چاپ شده است بخوانید! بعضی اوقات وقتی یک سؤال در تستی داده می شود برای دانش آموز تازگی دارد و فکر می کنندکه اطلاعات مورد نیاز آن در صفحات مربوط به کتاب درسی آن ها نیست. اطلاعات در آن جا وجود دارد ، اما در حاشیه چاپ می شوندکه آنها خوانده نشده اند.
• ازكتاب درسی استفاده كنید. به عنوان مثال، اگر کتاب درسی شما موارد اضافی مانند معرفی فصل، خلاصه فصل، لیست واژگان و ضمائم دارد، حتماً آن ها را بخوانید. اگر در پایان فصل سؤالاتی وجود دارد، سعی کنید به آنها پاسخ دهید.
• اگر کتاب درسی شما دارای وب سایت مرتبط است ، حتما از سایت بازدید کنید. ممکن است ناشر اطلاعات و تکالیف دیگری را ارائه دهد. اگر کتاب درسی با کدی همراه است که برای استفاده از وب سایت لازم است ،کد را از دست ندهید.

فلش کارت درست کنید:
برخی از دانش آموزان، مطالب زیست شناسی را روی کارت هایی می فرستند و سپس "فلش کارت هایی" را که ایجاد کرده اند در یک پرونده ذخیره می کنند که غالباً آن ها را همراه خود دارند. ایجاد و خواندن فلش کارت ها به دانش آموزان کمک می کند تا مطالب را به خاطر بسپارند. اگر در یک طرف از هر کارت سوالی بنویسند و در طرف دیگر جواب دهند، می توانند از کارت های خود برای مطالعه گروهی یا فردی استفاده کنند. پاسخ دادن به سؤالات و سپس بررسی این موضوع که آیا جواب درست است، راهی عالی برای به خاطر سپردن اطلاعات است. تلاش خود را در ایجاد فلش کارت روی پاره ای از مسائل قرار دهید، لازم به یادآوری است که زیست شناسی همه چیز در این خصوص نیست.

یادافزا بسازید:
یادافزا به معنای کلمه یا عبارتی است که کمک می کند تا مسائل در ذهن بمانند. برای مثال می دانیم ویتامین های محلول در چربی عبارتند از: A ، D ، E ، Kبرای سهولت در یادگیری رمزگذاری می کنیم و به صورت DEKA به خاطر می سپاریم.

نقشه مفهومی تهیه کنید:
نقشه مفهومی یک نمودار است که روابط و ارتباطات بین مفاهیم، ایده ها یا مباحث مربوط به زیست شناسی و موضوعات دیگر را نشان می دهد. نقشه های مفهومی محبوب هستند زیرا به افراد در درک و یادگیری کمک می کنند. آنها گاهی به عنوان ابزاری برای ترتیب اطلاعات در مغز مورد استفاده قرار می گیرند.
نقشه مفهومی سلسله مراتبی است و از بالا به پایین خوانده می شود. عمومی ترین و فراگیرترین موضوع در بالای نقشه قرار داده می شود. موضوعات مرتبط را با پیکان به هم وصل کنید و به اختصار توضیحاتی کنار آن بنویسید.
در بخش نقشه مفهومی نشان داده شده در زیر ، کلمه "پانکراس" در اولین جعبه نوشته شده است. پانکراس انسولین ، تریپسینوژن، لیپاز و آمیلاز لوزالمعده را تولید می کند، بنابراین نام این مواد شیمیایی در جعبه ها نوشته شده و جعبه های جدید به جعبه پانکراس وصل شده اند. تریپسینوژن به تریپسین تبدیل شده است ، بنابراین این ارتباط در مرحله بعد نشان داده شده است. انسولین و تریپسین هر دو از اسیدهای آمینه ساخته شده اند، بنابراین آن ها به یک جعبه اسید آمینه مرتبط شده اند.

نکاتی برای نقشه مفهومی:
برای ترسیم نقشه های مفهومی خود به یک برگه بزرگ نیاز دارید زیرا احتمالاً متوجه خواهید شدکه می توانید بین بسیاری از جعبه ها اتصال برقرار کنید. مراقب باشید، نقشه ها می توانند آنقدر پیچیده شوندکه گیج کننده باشند. سعی کنید اطلاعات را بسیار منظم کنار هم قرار دهید و بعد اقدام به ترسیم نقشه کنید.

بین مطالب در ذهن خود ارتباط ایجاد کنید:
بسیاری از مطالب زیست شناسی، ارتباط بین موضوعات یا ایده ها را نشان می دهد. مرتبط کردن اطلاعات می تواند در فرایند یادگیری بسیار مفید باشد. در واقع به خواننده وسعت دید می دهد و مطالب به صورت منظم در ذهن تثبیت می شود. در نتیجه بسیار مهم است که به اطلاعات خود نظم دهید.